
"Mint remélhetőleg köztudott, a mellrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, ám a korai felismerés, a technika és a kezelési lehetőségek gyors ütemű fejlődése lehetővé teszi a megbetegedések túlnyomó részének gyógyítását. Hazánkban is neves kampányok léteznek az Avon séta vagy az Egészség hídja összefogás képében, ami alkalmanként rengeteg embert mozgat meg, illetve hívja fel a figyelmet a téma fontosságára. Létezik azonban más megközelítés is, ami a könnyed hozzáállásból, a vidámságból fakadóan még több emberhez juttathatja el a megfelelő információt. A YouTube egyik üdvöskéje manapság -azt hiszem joggal- a Pink Glove Dance, melyben az oregoni Providence St. Vincent Medical Center mintegy 200 munkatársa táncol önfeledten Jay Sean „Down” című slágerére. A videó futótűzként terjed, több mint 11 millió ember látta már szerte a világon és olyan neves tévécsatornák is bemutatták, mint a CNN, ABC World News Charles Gibsonnal, Fox & Friends, a Fox News Network nemzeti reggeli show-ja, valamint több mint 100 helyi televízió szerte az országban.
Minden a Medline, az ország legnagyobb magánkézben lévő orvosi eszközöket gyártó- és forgalmazó cég vállalati irodájába vezethető vissza. Az elmúlt öt évben a Medline csaknem fél millió dollárt adományozott arra, hogy az oktatást és ingyenes mammográfiai vizsgálatokat támogassák, de szerették volna, hogy az emberek többet beszéljenek a mellrákról és a korai felismerésének fontosságáról. Első körben a kampány csak a rózsaszín kesztyűkről szólt, minden egyes eladott darab árából 1 dollárt adományoznak a National Breast Cancer Foundation számára, aztán rájöttek, hogy önmagában ez még sajnos nem elég; lehet akármilyen rózsaszín az a kesztyű, ha az emberek nem tudnak kampányról. Aztán jött az isteni szikra, valamelyik kreatív ember fejéből kipattant az ötlet, hírverés gyanánt a YouTube tökéletes megoldás lehet (kis hazánknak van még mit tanulni ezen a téren), kellene valami vicces, valami kedves, egyszerű és hétköznapi. A tánc mellett döntöttek, a dolgozók pedig szívesen vállalták a feladatot. A végeredmény a videóból kiderül. Szeretem!"
A videót mindenképpen nézzétek meg, amikor ezt a bejegyzést írom akkor a számlálója épp 11.549.530-on áll. Nem semmi reklám ez a kesztyűs cégnek.... Videó itt :
http://www.youtube.com/watch?v=OEdVfyt-mLw
(szándékosan nem ágyaztam be ide, direkt, hogy ott nézzétek meg, és menjen a számlálója)
Forrás : egy iwiw-en kapott levél alapján jutottam el végül a Manzárd Café honlapjára, ahonnan a fenti kiemelt szöveg származik :
http://manzardcafe.blog.hu/2010/08/28/rozsaszin_kesztyu_tanc_a_mellrak_ellen
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
A HÍR A MIÉNK :)
Hála és Köszönet mindazoknak, akik MEGOSZTJÁK ezt a hírt a FACEBOOKon, az IWIWen, és egyéb közösségi portálokon.
Köszönöm továbbá, ha ÍRÁST, FÉNYKÉPET KÜLD bárki a környezetében zajló közérdekű eseményekről.
* * * * * *
Kíváncsiak vagyunk a TE véleményedre is ! :)
SZABÁLYZAT
A moderátoroknak azonnal törölni kell minden olyan hozzászólást, amely:
1. jogszabályellenes,
2. a nyelvi agresszió megnyilvánulása (trágár, átkozódó, szidalmazó, káromló szavakat és kifejezéseket tartalmaz),
3. témaidegen,
4. a kulturált, folyamatos társalgást feltűnően és szándékosan akadályozza és zavarja,
5. más felhasználóra nézve sértő, bántó, személyeskedő,
6. gyűlöletkeltő, fenyegető,
7. kegyeletsértő,
8. rasszista, kisebbségellenes megnyilvánulásokat tartalmaz,
9. más felhasználó politikai, vallási meggyőződését vitatja,
10. az alkotmányos rend vagy törvények megsértésére buzdít,
11. bárki valós, személyes adatát (pl. név, munkahely, lakhely, beosztás stb.) engedély nélkül teszi közzé, feltéve, hogy az érintett azokat nem maga hozza nyilvánosságra,
12. pornográf és a jó ízlést sértő képeket, szövegeket, tiltott jelképeket tartalmaz.
2011.03.25.